2009年12月28日 星期一

Clarins Palazzo D'oro makeup class 很不尊業!

12月頭參加了Clarins Palazzo D'oro makeup class, 事先要付 $200 deposit 但可 redeem Palazzo D'oro product, 我參加原因是因為我有 item 想買同有 hairstyling 指導。
當日中午因為要開會所以遲到, 致電 Clarins 話 no problem, 會有人補返教我 makeup, 點知我去到 Sogo 16/F個場後無人理我, 要我多次問 BA要做乜。無比 eye cream 我搽, 同我講話無 lip blam, 啲 makeup tools (lip brush, face brush) 幾個人 share 超級唔衛生!我當日幾個 hours 後發現係面近眼位置出了幾粒"粒粒"!!
第1個BA掛住 sell product 老點我叫我比左liquid foundation 我叫我搽, 然後比個 shinny base 我搽。之後 another BA 接手問我搽左乜, 我話佢知先知原來搽錯左...火都黎埋
到我搽好粉底, 叫就遞個palatte 叫我搽 eyeshadow, 大姐我唔知點用你哋個新 palatte架! 要我大大聲問佢點用佢先教我! 呢個 palatte 都幾難用, 啲 colour 不太特別, 仲要 discount 左成 $470幾, 我一定唔買。到搽 mascara, 無 eyelash clipper BA話呢支 Mascara 唔洗用eyelash clipper wor...但佢個 mascara 唔得, 搽完啲 eyelashes 係唔會 curl ga! 最後無叫我用新出個 highlight。之後BA sell 我買個 eyeshadow palette, sorry ah, 呢個 price 我情願買YSL lor! 最後我買左支Perfect shine sheer lipstick, 係閃金色可以單用 or on top 搽係其他 lipstick 到。
好在之後有P.O.P. hairstylist 幫我 set 頭, 佢仲教我點有 hair curler 同點紮髮髻 。最後我叫佢幫我夾曲啲hair幫我係個髻。
我買左個 Body oil Christmas set (係我想 try 好奈), 之後要我問BA先比份 makeup class gift 我。最好笑係其中1個BA 話要完左個 class 先有, 我問你睇我化晒裝 set 好頭都知我上完堂啦, 係你哋收錢同比貨我時手腳慢我先至係你哋就上第2班都未走得!
早知我落去14/F 買套 Christmas set la! 唔該 Clarins 好好檢討一下啲staff 既態度, 她們一點也不尊業!

沒有留言:

張貼留言